19.10.2011

Keittiöntuoli

Vaihdettuani keittiöntuolini valkoisiin eripari tuoleihin, olen ollut yhtä tuolia vailla.

Vaki romarini ei pettänyt taaskaan, koko myymälän takaseinä oli täynnä tuoleja 15 € kappale.
Sieltä löytyikin kivan muotoinen täyspuinen tuoli



Tietenkin kuvaus meinasi jälleen unohtua mutta muistin sittenkin ottaa kuvan, tässä on jo hiottu istuinosaa.

Sitten vaan valkoista maalia, se on ihmeaine.
Mies hankki keittiövalaisimiin led-lamput, tuli kyllä ihana valo keittiöön, ei niin keltainen. Kuvistakin tulee paljon parempia tässä valaistuksessa.



Meidän Rape-koirakin halusi näköjään kuvaan :)
Ja neidin kassakone, joka on turvassa pikkuveljen näpeiltä!!!

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva tuoli!! :)
    Oon aatellu itsekin luopuvani mun erivärituoleista ja hommaavani jotkut valkoiset eriparituolit ruokaryhmään..ehkä..kunnes taas kyllästyn..

    Suloinen koiruli sieltä kurkkaa :)

    VastaaPoista
  2. Hieno vanha tuoli....meilläkin on tumma pöytä ja valkoiset tuoli....tykkään kovin, enne kun oli pöytäkin valkoinen...☺

    VastaaPoista
  3. Tulipa hieno tuolista :O) Mulla odottais kans kuus tuolia tossa jolle pitäis tehdä sama, onneks niissä on noi huput nyt päällä niin se ruma pinta ei näy ;)

    VastaaPoista
  4. Kaunis tuoli! Mulla odottaa tuolla tallissa pari tuolia hiontaa ja maalausta... valkoiseksi ;) Tosin ne eivät tule istuimiksi vaan ihan muuhun käyttöön.

    Kaikkinensa mulla on paha tapa hamstrata tuoleja milloin mistäkin :D

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana tuoli, ja kaikki muutkin!

    VastaaPoista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...