27.12.2011

Joulu mäni

Niin se Joulu kävi Hyypiölässäkin.
Tai no, eihän me kyllä vietetty sitä himassa vaan kälyn luona.
Eilen vietettiin eloa myrskyisissä merkeissä, oltiin kaksi tuntia ilman sähköä. Voin sanoa että oli tosi pitkät kaksi tuntia.

Aattona pukki kävi, ja onneksi lahjoja tuli tosi maltillisesti, emme siis huku lelu/krääsävuoreen, siitä iso kiitos.

Itselläni oli paskin joulun ikinä, mutta olin mä kai sen verran ollut kiltti että sain pari pakettiakin. Ensvuoden joulukuusen väritystä ei tarvitse miettiä!



Nominationiin tuli vihdoinkin uusi pala, tätä olenkin jo odottanut miltei 2 vuotta.


Joulupukki vaan ei näköjään ollut käynyt lukemassa mun lahjalistaa. Täytyy varmaan ensivuonna meilata se sille?

Hieman olisi kutinaa hakea alelaareista joulukoristeita, niitä voisi samalla käyttää kuukauden päästä esikoisen 3-vuotisjuhlissakin. Ikeassakin näyttäs alkaneen ale...voih.

10 kommenttia:

  1. Höh..miks sul oli paskin joulu ikinä?!
    Kivat lahjat sait kummiskin :)
    Tirri on muuten kinkusta valuvaa suolasta rasvaa..tai siis sitä paistolitkua. Siihen (kuumaan) uitetaan haarukan nokassa voideltuja leipäpaloja ;)

    VastaaPoista
  2. Mageen väriset joulukoristeet! Ja aih, pala Nominatioon olisi kelvannut mullekin. :)

    Tänään on suunta Stockan alemyynteihin, saa nähdä löytyiskö sieltä ale-joulukoristeita. Ja muutakin on mielessä sieltä hakea. :)

    VastaaPoista
  3. Kaunis nomination-pala<3 Minullakaan ei pukki ollut käynyt lukemassa lahjalistaa..
    Mukavaa vuodenvaihteen odottelua sinulle!<3

    VastaaPoista
  4. Pääsittepä pienellä sähkökatkoksella, sillä me kärsittiin 32 tuntia. Onneksi on puuhella ja leivinuuni.

    Terkuin vakilukijasi

    VastaaPoista
  5. Mä kävin esikoisen kanssa shoppaamassa Tiimarissa -70 % joulukoristeiden askartelutarvikkeita seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Ei muuta vikaa, mutta tekis mieli jo alkaa askarteleen niitä. ;O)

    VastaaPoista
  6. Paskasta joulusta parempi uusi vuosi, eikös se vanha sanonta niin mene ;) Jaksan humoriseerata, koska omakin joulu oli...no. Erilainen kaikkine automurtoineen ja muineen ;)

    Halauksia ja kivaa keskiviikkoa!

    VastaaPoista
  7. Muakin kiinnostaa miksi sulla oli paskin joulu ikinä?? Koska mullakin tais olla.. Olen yllättynyt että jollain muullakin on ollu paskaa, kun pääasiassa kaikilla on kuitenki tainnu olla vaan ihanaa.

    Mä sain kyllä aika monta kivaa pakettia kamuilta, että ei valittamista siinä suhteessa. Mutta tää meidän lapsilauma se osaa pilata päivän jos toisenkin.. etenkin noi "parhaassa iässään" olevat teinit... Mä odotan jo niitä jouluja, että ollaan ukon kanssa kaksin ja lapset tulee ehkä vaan poikkeemaan... (vitsivitsi.. vai oliko sittenkään..)

    VastaaPoista
  8. Parisuhdeongelmia, hieman tuntuu että olen koko vuoden joutunut henkisen väkivallan uhriksi. Tekis mieli ottaa lapset ja lähtee johonkin. Paitsi hei, ei oo rahaa lähtee mihkään eikä mulla ole paikkaa mihin mennäkkään. Äh tää on väärä foorumi käydä läpi näitä juttuja...
    Mut oon periaatteessa äiditön ja isätönkin niin on niin kovin yksinäinen olo tässä maailmassa.

    VastaaPoista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...