12.1.2012

Wool crazy

Uskomatonta kuinka eilen tuuppaamat kirppiskamat on kiinnostanut ihmisiä, iso kiitos teille siitä!!
Ihanaa että saa tavaraa kiertoon, tulee hyvä miäli.

Mä oon nyt aivan seonnut villasukkatöppösiin, musta on tullu VillaSukka Mama!!!
Eilen kävin täydentämässä coleksööniä parilla lisää!




Alekorista nämäkin. Lupaan että käytän normisukkia seuraavan kerran toukokuussa :D
Nää jotenkin kruunaa tämän mun järkyttävän leggari-lookin. Juu olen vihdoinkin minäkin löytänyt legginssit/tregginssit ja en muita taho käyttääkään!!!! Naatiskellaan nyt syyskuuhun asti kun palaan töihin. Tukka sekaisin ja silmänaluset mustana.


Olen ollut taas ihan pirun onnekas arvonnoissakin. Tälläsen setin hain eilen postista.




Kiva tuo purkin pinta, tuollanen matta. Ja noi Peurat/kauriit jotenkii kiehtoo mua ny, saispa sellasen pään seinälle. Valkoisena tiätty!


Voitin Kimperinkin arvonnassa lahjakortin, maneeta. Lapset tulee saamaan Kimperin pipot!!!
Ny pitäs lotota varmaan! Jos voittais ainakin kakskymppiä!!

Vitsit tänään olis Citydealissa mahti tarjous, säkkituoli mitä olen kuolannut lastenhuoneeseen!!


MIKSI MEIDÄN LASTENHUONEESSA EI VOI OLLA TILAA...GRRRRRRRR! Superharmitus!

3 kommenttia:

  1. Ihania sukkia!!! Villasukat on parhaita... ainakin kotosalla :)

    Toisilla sitä onnea on ;D

    VastaaPoista
  2. Legginssit on parhaat. Sopii sellaisenaan pitkän neuleen kanssa tai hameen kanssa. Ja edelleen liputan täällä villasukkia <3

    VastaaPoista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...