23.4.2012

Pihalla

Meillä on ollut ihan helle. Tai no, siltä on ainakin tuntunut tämän ydintalven jälkeen!!!

Takapihalla ei ole enää yhtään lunta, jesh.







Kevät on muutenkin aina jännää aikaa, kun mä urpo en koskaan muista mitä ihmettä mä oon jemmaillut maahan syksyllä.

Näiden kohdalla on ollut hetkellinen mielenhäiriö ja jättänyt merkin mitä tähän on tulossa. Tulppaaneja.




Narskujakin pukkaa useammasta puskasta!





Jee kohta saa raparperipiirakkaa! :)




Omasta penkistä persiljaa, no ainakin mikrokokoisiin annoksiin.



Ja sitten jonkinsortin mehikasvi pukkaa aurinkoa kohti. Sitkee sissi.




Ja enpä ollut sitten mitään muistikuvaa, että olisin krookuksen sipuleita jemmannut maahan. Mut ihan kiva kun olin laittanut :)




No on meillä etupihalla vielä vähän lunta....





En voinut vastustaa, tänäänkin lämpöä oli 15 astetta joten sehän tarkottaa, että istutin Lechuzaan ekat orvokit...ihanaa, kukkia!!!!





Orvokeilla on vähän vappumeisinki näköjään.....

5 kommenttia:

  1. Lumi just mäni ja teillä jo heti nurmikko! :O :)

    VastaaPoista
  2. Kovastihan sinulla jo kaikkea maasta pukkaa. Keväisin on kiva katsella mitä mistäkin tulee.

    Raparperit ovat meillä vielä lumen alla, mutta nehän tulevat pintaan välittömästi, kun lumi on poissa.

    Hienoa aikaa tämä KEVÄT!

    VastaaPoista
  3. Teillä on kiva piha! Meillä on vaan muutama metri ja sammal on syrjäyttänyt nurmikon, heh -.- mutta olen iloinen että on edes piha! :D noi krookukset on ihania. oisimpa ite älynny laittaa syksyllä jotain muutakin kun ne narsissit :D

    VastaaPoista
  4. Ihania yllätyksiä sieltä nousee:) Voih, meillä on vielä pihalla suuriakin kinoksia, mutta onneksi tämä kevät tästä vain etenee:)

    VastaaPoista
  5. Ai sulla kanssa sama probleemi kun mulla; ei mitään hajua mitä mistäkin nousee... Sanoin just eilen miehelle, että teen pihakartan ens kevättä varten, että tietää ja muistaa mitä on mihinkin istuttanut. Luulin nimittäin, että pirtsakkaat alut oli liljoja, mutta osoittautui viime vuoden pääsiäisen ruukkunarsisseiksi...missäköhän mun liljat on ;-)
    Mukavaa kevään jatkoa sulle!

    VastaaPoista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...