25.5.2012

Kelaa mikä pöytä

Tein tuossa yhtenä päivänä sitten jotain niin täydellistä ruokaa, parsarisottoa.
Voin sanoa että tämä(kin) on mun lempiruokaa!!!!





Pihallakin on tullut vietettyä aikaa niin maan piruusti. Ihan yllätyin että tällaisiako sipuleita olen jemmannut maahan  syksyllä? Kiva väriyhdistelmä.





Mutta asiaan, mulla on dilemma. Mun kaapelikela, joka toimittaa terassipöydän virkaa, on marinoitunut nyt syksystä asti pihalla. Nyt se pitäisi varmaan käsitellä jollain ettei se vain lahoa tulevissa sateissa. Mutta maalatakko vaiko käsittelisikö jollain sävytetyllä puuöljyllä?
Ääk en osaa yhtään päättää sävyä, kertokaa ihmeessä mulle vastaus!!!





15 kommenttia:

  1. nam, nyt kävi tekemään mieli parsaa (: apua, mä en osaa sanoa juuta enkä jaata tuon pöydän kanssa, ihanan näköinen se on tuollaisenaan joten varmasti käsittelisin sen vain niin ettei se lahoaisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säkin teit parsaa, mä kävin vaklaa, jesh!
      Hitto mä en kestä ku en osaa päättää, musta ja valkoinen, kumpikin ois niin kiva.

      Poista
  2. Heinäseipäänharmaa puuöljy olis mun mielestä makee,en vaan tiedä onks sellasta=D Parsa on herkkua,riisi ei ole uponnut pariinkymmeneen vuoteen(!!),ei sen jälkeen kun sain hirmuisen mahataudin risottoa syötyäni;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän olis hyvä jos sen sävyistä sais valmiina :)
      Oho, no siitä varmaan saakin aika kammot.

      Poista
  3. Ihanan näköstä sapuskaa! Maalaa jollakin ihanalla pastellisävyllä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja maku taivaallista. Hitto, taidan sittenkin kaatua joko valkoiseen tai mustaan.

      Poista
  4. Tikkurilalta muistaakseni löytyy piki-sävyinen puuöljy, sellainen melkein musta puu vois olla aikas makee ton keltaisen tuolin kanssa. Mut jos puuöljyä ostat, älä valitse halvinta, mulla on karvaat kokemukset hyvästä ja halvasta puuöljystä....kaikki höttyäiset tarttu kiinni ja pinta tahmea vieläkin ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts..mulla on ollu jotain Teksnosta muistaakseni terassin pintaan kun vedettiin ja se oli ainaskin hyvää. Piki kuulostaa kivalta sävyltä.

      Poista
  5. Ihana pöytä! Öljyä värittömällä tai oikein tummalla melkein mustalla :) Aurinkoista lauantaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt mie muutanki sitte mielipiettä :) maalaa sittekki valkosella :) Kattelin nuita teän pihakuvia ja valakonen kyllä sopis tosi hienosti :) Ja sitte ens kesänä jos ei ookkaan valkonen kiva niin maalaat päälle jollaki muulla värillä :) Nainenhan saa muuttaa mieltään :P

      Poista
  6. Käytä tervaa, saat tumman, ja ikuisen. mut älä tyydy keinotekoiseen tervaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terva, YÄÄÄÄKKKKK. Mä inhoan sen hajua niin paljon että oksennushan siinä tulisi joka kerta kun terassille menisin :) Mutta terva sävynä kuulostaa hyvältä.

      Poista
  7. Hih. Mie vetäsin valkoseksi just eilen samanmoisen. Käy kurkkaamassa jos haluat :) Itsekin pähkäsin jotain öljyttyä yms. koska kelan pinnassa oli jotain leimoja, mutta sitten kuitenkin päädyin valkoiseen koska terassin aidat on meillä valkoiset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi se näytti kyllä hyvältä! Meillä ei ole kun valkoiset kalut joten mietintään jää oiskohan se tumma sävy meikän sävy?

      Poista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...