6.7.2012

Lataushommeli ja päivän asu vol 2

Mikään ei ole niin vaihtuva kun naisen mieli.

Metallihärpäkkeestä tuli kuin tulikin latauspiste.
Raivattuani keittiön sivutason kaaoksen. Ah ihanan avaraa.
Ja ne raivostuttavat miehen sata latauslaitetta. Yhdessä paikassa.





Ja se päivän asu...viimeksi se sai suuren suosion joten julkaisen vieläkin urpomman kuvan.

Uusi hellehattuni ja paita esittelyssä.


En ole siis raskaana. Paitahan se vaan pistää mun mahan pömpöttämään, ei ne suklaan mussuttamiset tai jäätelö?

9 kommenttia:

  1. Mä niin tykkäisin tuollaisista paidoista ja tunikoista, mutta en voi käyttää juuri siksi, kun ne on korostettu poven alapuolelta niin, että jos on valmiiksi pömppövatsa, niin se varmasti näkyy entistä paremmin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans aivan tunika-fani. Mä bruukasin ostaa noita samoja toppeja jopa kolme, tykästyin niin kovin :)

      Poista
  2. Vitsi Sä oot edustavan näköinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enkö olekkin, ei edes meikin hiventäkään ja kesäturvotus päällänsä. Mä oon niin kuuma kissa että onneks olen jo naimisissa. Puolison ettiminen tässä kondiksessa oliskin mission impossible.

      Poista
  3. Niin hirveen nättinä! Tuo hattu on kyllä kiva... ukko kyllä sais slaagin ku tullaisen tälläisin päähäni jossain muualla kuin kotona. Se ei vain ymmärrä hattuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hattu on superkiva ja moni vastaantulija sitä on jo kehunutkin :o

      Poista
  4. Hei, niin monessa lukemassani blogissa olen törmännyt sinun blogiisi "luetuissa blogeissa" / kommenteissa että tulin ihan katsomaan ;) Pitää tulla paremmalla ajalla uudestaan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa kööriin. Jos sekopäiset perheenäirin jorinat kiinnostaa, täältä niitä löytää :)

      Poista
  5. Tyyliä riittää vaikka muille jakaa!! :) Ihana tuo tunika.

    VastaaPoista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...