14.11.2012

Työtä ja Paulia

Voi anteeksi armaiset lukijani, kun en kerkeä tännekkään laittelemaan postauksia.
Saati sitten tuunailemaan tai sisustamaan!

Olen kotona iltaisin noin puoli kuusi ja siinä ei montaa minuuttia omaa aikaa illasta jää :/
Toisaalta mä olen niiiiiiin iloinen, että olen taas töissä että voisin istua hymy naamalla kunnes poskilihaksiin vain sattuu! Tämän kun olisin tiennyt jo aiemmin, olisin mennyt töihin jo vuosi sitten enkä olisi masentunut/uupunut kotona.


Sen verran kerkesin sisustamaan, että Stockalta saapuneet "NE" Paulin valot asensin lastenhuoneeseen yövaloksi.

Eipäs harmita sittenkään että otin lilasävytteiset, nää on vaan IIIIIIHANAT.
Ja tytön lempiväri!



Petasin sänkyyn juhlan kunniaksi uuden Hömppämaukkalan sienilakanat, stemmaa kivasti sienilampun kanssa. Ja valojen!




Nukkukaa hyvin arvon lapsukaiset!!




Nyt vaan lastenhuoneen viirinauhan väri KYLLÄSTYTTÄÄ. On niin tympeä, pitäisiköhän tilata Etsystä vastaavanlainen kelta-harmaa?



18 kommenttia:

  1. Noi valot on niiin kivat! :) Tahdon ehdottomasti samanlaiset, ja ehkä vielä muutamassa eri väriyhdistelmässä! :D

    VastaaPoista
  2. Ihanat valot, ne meidän palautukseen menneet valot oli samanlaiset. Tänään tuli Stockkalta pahoittelut liiskaantuneista Pauleista ja että uudet lähtee matkaan. Jee! :)

    Ja voi, minä olen NIIN samaa mieltä tuosta työasiasta. Olisinpa palannut töihin jo aikaisemmin, miten hyvin voisinkaan nyt?! On oikeasti NIIN ihanaa saada käydä töissä. Se oma aika! Se vapaus! Se vaihtelu pyykkivuoren kesytykseen! Eikä sotkuakaan tule siinä määrin kuin ennen, kun ei täällä ole ketään sotkemassa. Tai jos mies onkin, niin se ei sentään sotke päättömästi. :)

    Kivaa iltaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa sullapa on hyvä maku, toivottavasti saat paketin pian!
      Sinäkin brutukseni, en tajua miten mä kammosin töihin paluuta, tää on edelliseen elämään verrattuna kuin höyhenillä tanssisi, yhtä lovee!
      Kiva kun sinäkin olet nauttinut töihinpaluusta.

      Poista
  3. Nuo valot on aivan ihanat! Minäkin haluan! Kirjoitin siis joulupukille aiheesta ;)

    p.s Olen jonkin aikaa seuraillut blogiasi ja hyvältä näyttää, ihania juttuja sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaakin kirjoittaa pukille. Hmmm pitäisiköhän minunkin :)
      Kiitos kun löysit blogiini!

      Poista
  4. Mikä tuon värisetin nimi oli? Meille kotiutui kans eilen samaiset valot, mutta TaoTong väriset. Väri vähän arveluttaa. En ole vielä ehtinyt niitä "kokoamaan", koska kohta 3 vuotias ja 8kk lapsoset aika hanakasti kimpussa, kun näkee pallopaketin... =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämän setin nimi on Alamos. Kokoomiseen pitää olla kyllä oma rauha, mä sulkeuduin makkariin siksi aikaa että sain ne kasaan :)
      Pitääkin käydä katsomassa tuo TaoTong-väri.

      Poista
  5. Nuo valopallukat on kyllä kivat! Millanen pintametsku niissä on? Näyttää jotankin karkealle / karvaiselle...

    ps. Eskurissa on haaste kaikille... piristäkää mua! http://eskuri.blogspot.fi/2012/11/siivouspaiva-pyykkipaiva.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä pallot on kuitumaista kangasta joka on kovetettu.Pitääkin käydä kurkkaamassa haaste!

      Poista
  6. Viikonlopun kunniaksi haastoin sinut listaamaan omia joululahjatoivomuksiasi! :)

    http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2012/11/joululahjatoiveeni

    Kivaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
  7. I feel u! Mulla ei vaan ollut työtä jonne palata :(
    Ja ne vuodet jotka vietin työtä metsästäessä kotiäitinä vannoin etten palaa samalle alalle josta lähdin. Mutta katsoppas vain! Siellä sitä taas ollaan ja tykkään ihan kympillä. Se olikin kiinni paikasta, ei itse työstä.

    Mä vähän veikkaan että kohta meilläkin ihastellaan pallukkavaloja.

    Ihanaa viikonloppua Hyypiöille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että oot löytänyt sinäkin kivan duuniapaikan! Joo, nyt pallovalot hankintaan!

      Poista
  8. Mun Paulit kotiutui viime viikolla, tilasin kaverin kanssa sieltä Ranskasta kaksi settiä joissa oli ihan omavalintaiset värit. Aijaijaijaiiii ne on ihanat!! Toiset oon tosin vasta kasaillu, ne päätyi mun valopuuhun olkkariin.

    Mä olin työttömänä pitkään viime vuonna ja alkuun se töihin paluu oli jotenkin tosi vaikeeta. Mä kun olin vielä päättäny että never ever sinne takas mistä pois lähdin ovet paukkuen... Köh köh, nyt olen siellä sitten taas ja todella tyytyväinen että pääsin takas. Työyhteisö on vaan kyllä aika tärkeä juttu, se on ihan sellanen oma porukka missä on kiva olla sisällä. Ja ok, tykkään mä siitä työstäkin - onneks pomo vaihtui, siitä nimittäin en tykänny...

    Työn iloa ja iloa myös noista ihanista Pauleista sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa että tykkäät olla duunissa. Se on kuitenkin iso juttu kun niin monta työtuntia on viikossa, että siellä viihtyy!
      Paulit <3

      Poista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...