17.4.2013

My cinnamon girl

Nettisurffatessani bongasin Kristallin hohtoa-blogista maininnan, että My cinnamon girl-nettikaupassa oli kaikki -85 % alella. Siinä on jo aleprossat kohillaan. En ole heiltä mitään aiemmin tilannut, joten nyt oli hyvä mahdollisuus kokeilla. Aika romanttispainotteista rytkyä, mutta eikös ne rinsessat sellaisesta tykkää?






En ole aiemmin harrastanut äiti-tytär vaatteita mutta nyt sitten otin meille samanlaiset tunikat. Vähän ehkä liian romanttista mun makuun, mutta eiköhän näillä yhden sun toiset kesäjuhlat pyörähdä?
Väri oli Off white, mutta mun mielestä aika kermansävyisiä.





Tämännäköinen se oli kuvastossa.


Ja tunikan kaveriksi romanttiset byysat. Nämä on vaan ihan hirmuisoa kokoa, taitaa nuo Iso-Britanian lapset olla isompaa kaliiberia. Nämä on mitoitukseltaan 4-5 v ja pituutta housuissa on 20 cm enempi mitä neiti neljä vee nyt käyttää.








Oli siellä pojillekin jotain, My cinnamon boy :)
Polvipaikkaiset housut sille mun kanelipojalle.






Samaan syssyyn tuli Hullikseltakin postitse tilaamani kamat. Mä en vaan koskaan pysty vastustamaan tähtikuosia. Ja en osannut valita väriä, otin sitten molemmat.





Ja sitten se mun suuri rakkaus. Ostin niin hienon laukun, että haluan nukkua tämän kanssa ❤





Oikeasti väri on upean kirkas minttu ja kultaiset tehosteet. Tää on tosi rakkautta.




Kerrankin on laukku, mihin mahtuu se hirveä digijärkkärin möhkäle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...