18.12.2013

Mä olen ollut kiltti...

Hokasin että perinteinen "Mitä roinaa haluun jouluksi"-postaus on tyystin tekemättä. Aluksi kelasin, että täh, enhän mä mitään oikein halua lahjaksi.

Mutta koska tämä on ollut jo toinen superpaska vuosi putkeen, alkoihan niitä toiveita putkahdella mielen sopukoista.







Sisustussälää mun tyyliin. No Brukat uppoo aina ja musta multa puuttukin. Olkkarin Lack-pöytä vetelee viimosia henkosiaan, tilalle sopisi tietty Muuto. Kubus on ikisuosikki ja punainen lasi on alkanut miellyttää, outoa.


Sitten se henk.koht krääsä.



Tänään olen palellut perseeni irti työmaalla ja vedellyt pitkin käytäviä polviin asti ulottuvissa villasukissa, aiheuttaen hilpeyttä. Tuommoset pehmotossut vois olla visuaalisesti kauniimpi vaihtoehto. Nominaatio-paloja tarttis, puuttuu muunmuassa poikani eka kirjain, boy-laatta, lisää värillisiä kiviäkin, kiitos. Kakkuharrastajana kakun kuvakin ois kiva.
50-millinen objektiivi ois pop, niin saataisiin vähän laadukkaampia kuvia tännekkin. Niin ja naamarasva loppui, ÄÄK.



Ja Ennen iloksi vähän tissiliivikuvia.




Kannattimien tila on katastrofaalinen. Pläskiä on tiputettu niin että jokaisen liivin kuppiin mahtuu oikean tavaran lisäksi myös nyrkki. Sellaiset laadukkaan Changen liivit ottaisin kernaasti. x 5.


Pukki, pukki, enkös mä ole ollutkin superkiltti?

12 kommenttia:

  1. Kiva että muistit minutkin :D
    Ja onneksi olkoon painonpudotuksen johdosta... sitten vain Tallinnaan hakemaan lisää täytettä ;)

    VastaaPoista
  2. Hyviä toiveita! Uusi objektiivi on täälläkin toiveissa ja Kubus nyt vaan on niin ihana, että kestohaavehan se minullakin on:) Ja joo, rintsikatkin kelpaisivat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on kaikkea, turhaketta, tarpeellista ja tuikitarpeellista.

      Poista
  3. Kivoja toiveita! :) Brukat on munkin listalla, meillä ei vielä ole ainokaistakaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Brukia ehottomasti listalle, niitä on kiva pitää esillä kun on niin nättejä.

      Poista
  4. Useampi noista toiveista kelpaisi tännekkin! Aina saa haaveilla! :)

    VastaaPoista
  5. Vai on tissiliivit käyny suureksi :D
    Kivoja lahjatoiveita sulla, toivottavasti pukki lukee nämä.

    VastaaPoista
  6. Mäkin oon ollut superkiltti, mutta koska mä tiedän, ettei kukaan muu (edes pukki) tajua, mitä mä ansaitsisin, niin aion ostaa ihan itse. Sä oot kyllä kerännyt kivoja juttuja listalle :)
    P.s. Mua nyt alkoi vähän vaivata, miksi vuosi on ollut superpaska... Onneksi se siis vaihtuu pian ja muuttuu toivottavasti paremmaksi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaan vuoteen kun iskee kriisit, uupumukset, faijan kuolema ja sun muut, niin voit kuvitella kuinka pohjamudissa käydään.
      Siksi toivon että saisin edes yhden asian listalta :)

      Poista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...