28.7.2011

Köökin hyllyt

 Jatketaan vielä pieni hetki meidän köökissä.

Askartelin keittiöön pari pientä hyllyä. Ostin Ikeasta perushyllylevyn, jonka sahasin kahtia ja maalasin valkoiseksi. Kannakkeet on myös Ikeasta. Nyt oikein revittelin, en ottanutkaan valkoisia kannakkeita vaan villin kortin, mustat!!!!!!!!




Jepujee, saan vihdoin kaikki Greengatet sekä retropurkit esille niin, että eivät ole tiellä missään.

Harmi että seinätila loppui, olis ollut kiva saada hylly vielä kirpputori-aarteille :)

6 kommenttia:

  1. Onpas kiva kokoelma nyt esillä.. sekä purkit että GG. Hyllyt ovat kivoja..jopa senkin takia, että on mistä pyyhkiä pölyjä.. :D

    Ps. Annoin Sulle jotain mun blogissani, juuri äsken :)

    VastaaPoista
  2. Minulla on Sinulle tunnustus blogissani ♥

    VastaaPoista
  3. Hylloyistä tosi tosi kivat!
    Meilläkin on ollut tuollainen sini-valkoinen peltipurkki kotona, kun olin pieni :) Löytyyköhän se vielä vanhempieni luota?!? Pitääpä käydä tutkimassa ;)

    VastaaPoista
  4. Tykkään!!Musta tuo vähän särmää!!:)
    Hauskan näköinen tuo "ihmiskupla"!!tuolla aiemmissa postauksissa!!:D

    VastaaPoista
  5. Minä en näe nyt mitään muuta kuin nuo ihanat Greengatet ;)

    VastaaPoista
  6. Minäkin olen tunnustanut sinua blogissani, olet siis oikein ansioitunut :)

    VastaaPoista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...