11.2.2012

Muna

Nyt se on tehty. Sain valmistettua elämäni ensimmäisen isoäidin neliön eli neulotun paistetun munan.




 On se kaunis, stipluineen kaikkineen. Paitsi oikeesti se on ihan sikaruma, alotin 5,5 koukulla ja kaupassa ei ollu kun kutosen lankaa. Tilkut on paksuja ja tönkköjä, tulee varmasti oikein pehmyt ja joustava tyynynpäällinen :)
Vitsi meinasi käämit palaa, virkkasin ja purkasin, virkkasin ja purkasin. Kaksi päivää tuherrettuani yhden tilkun parissa, tajusin vihdoin ja viimein miksi kulmissa oli ylimääräiset siivekkeet, olin virkannut kulmissa väärään reikään. Huoh!
Ja kun olis tajunnut ennakkoon että kun tekee näillä väreillä, niin siis oikeesti tämähän näyttää munalta. Olis voinut kenties värit laittaa toistepäin. No kai sen ensimmäisen tekeleen pitääkin olla vaan ruma.
No nyt näitä on valmiina jo 7, pari vielä niin yritän saada kasaan tyynynpäällisen!


Tänään siis lähdetään rimpsalle miehen kanssa ja tein Ellokselta pari hankintaa! Kerrankin jotian siistimpää päällepantavaa!!! Tätä ulkoilutan tänään.



 Olen aina ollu värien ystävä, ja asutkin sellasta väriyrjöä. Olen ihan ymmällä että valitsin TUMMANSINISIÄ tunikoita????? Tämäkin tuli hankittua mutta siis tummansinisenä versiona:




 Nyt lilaa luomeen, tukka tupeeraukseen ja kilo hajuvettä. Ja rimpsalle!

7 kommenttia:

  1. Kaunishan siitä tuli:) Ja kivoja tunikoitakin olet tilannut! Oikein hauskaa iltaa teille!<3

    VastaaPoista
  2. Muksaa rimpsaa ja onnittelut siitä, että isoäidinneliöt ovat hyypiöityneet hyvin ja onnellisesti! Se on taitolaji, sen tietää jokainen joka on purkanut enemmän kuin saanut tulosta aikaan. Kuten minä. :D

    VastaaPoista
  3. toihan on hieno! :) olisit nähny mun ekan neliön :D mun sisko vaan nauro ja sano et "kyl sä viel opit" :D
    hauskaa iltaa teille! ihania ostoksia oot tehny!

    VastaaPoista
  4. Hieno muna ! saahan se muna ollakki vähän tönkkö ;)
    Kivaa rimpsuttelua :)

    VastaaPoista
  5. söpö pikku muna! Mä ajattelin kans kokeilla noita isoäidinneliöitä, mut nyt alkas pelottaan.. Kivaa iltaa!

    VastaaPoista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...