7.5.2012

Lokerointia

Taas on meikäläisellä sama virsi. Mitä kaikkea ihmiset heittävätkään roskiin, oikeesti.
Kävin jälleen ostoksilla meidän jätekatoksessamme.


Punainen sametti ei ehkä ole just nyt mun väri, mut jos vaikka jouluna?



Lokerikko, hieman kärsineenä. Pelastin sen kuitenkin ja näin sen potentiaalin. Ja vihdoin pääsin taas värkkäyshommiin! Ihanaa.




Eikä siihen tarvittu kuin pieni purkki Helmi-kalustemaalia ja askartelupapereita sekä lahjapaperia.
Aivan hurmaava lokerikko lastenhuoneen seinälle, johon voi sijoittaa ne kaikki ihanat pikkupirpanan aarteet.




Nämä lastenhuoneen projektit on sitten kivoja, kun voi rohkeasti käyttää värejä. Muualla asunnossa ne värit ei niin istu.

34 kommenttia:

  1. Tosta lokerikosta tuli kyllä extrahieno!!! Pitänee kyllä sanoa, että teidän nurkilla sinne roskikseen eksyy aika paljon käyttötavaraa. Täällä suunnalla roskalla on pikemminkin käyttötavaran hinta, esim. kirpparilla. "Loistodyykkauksia"

    VastaaPoista
  2. Johanna: mustakin siitä tuli ihanan tilkkutäkkimäinen, kun ei osaa ommella niin sentään saa tuunaamalla kivoja asioita.
    Mä oon aivan samaa mieltä, meneekö ihmisillä ihan liian hyvin kun aina on tosi hyvää tavaraaa roskiksessa? No onneks yks tällainen köyhäilijä-dyykkari osan pelastaa sieltä :)

    VastaaPoista
  3. Ihana lokerikko tuunattuna. Se pitää vaan nähdä siellä roskiksessa "sielunsa silmin" miltä se tulee näyttämään valmiina. HIENO.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! EN uskonu että siitä noin nätti tulisi, hyvä ko pelastin.

      Poista
  4. Mahtava lokerikko! Nuo taustapaperit on tosi kivat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ihan omista kätköistä kaikki paprut: Tiimarin askartelupapruu, Clas Ohlssonin hyllypaprua sekä Tilda lahjapaperia :)

      Poista
  5. Tulipa hieno tuosta lokerikosta! Ja mitkä herkkuvärit :)

    VastaaPoista
  6. Upea tuunaus toiselle tarpeettomasta tavarasta.
    Harrastat parasta kierrätystä ikinä:)

    VastaaPoista
  7. Ihana lokerikko ! Värit ovat just nappiin, hyvä sinä ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä mä :) Joo noi sopii tietsä niin hyvin lastenhuoneen limenvifreeseen.

      Poista
  8. Oi kuinka ihana tuosta lokerikosta tuli sinun käsittelyssä.

    VastaaPoista
  9. Siis WAU! Kylläpä tuli hieno!!

    VastaaPoista
  10. Oi, mikä pikkuisten tyttöjen toivelokerikko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain, toivottavasti tyttöki osaa sitä (joskus) arvostaa :)

      Poista
  11. wau!!!toi on ihan huippu hieno!! saapi laittaa kaikkia pieniä aarteita esille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainaki pikkufiguureita ajattelin siihen laittaa. Niin ja ne pikku porsliiniastiat turvaan pikkuveikan kätösiltä.

      Poista
  12. Ihana lokerikko! Kyllä mahtaa lokeron roskiin heittäjää harmittaa, jos tuunauksen näkisi :)

    VastaaPoista
  13. siis ihan jostain roskalaatikostako bongasit nuo tyynynpäälliset, jaiks! mä en kyllä viitsis laittaa kotiini, jos ensin pyörinyt jossain roskalootassa, puistattaa ajatuskin.

    VastaaPoista
  14. Anolle: älä pelkää, ne ei pyörinyt roskaLOOTASSA vaan oli siististi muovipussissa roskiksen päälle josta ne kaivoin. Ja tottakai pesin ne kuudessakympissä, että kaikki mahdolliset pöpöt kuolee. Eli ei tartte pelätä että meillä on nyt sitten hyppykuppa koko poppoolla :)

    VastaaPoista
  15. Tulipa kiva tuosta lokerikosta! Täytyy häpeäkseni myöntää, että minä olen juuri noita jotka nakkaavat roskiin vaikka ja mitä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ei kaikki jaksa värkkäillä ja tuunailla...mut se vaan on se mun juttu, käsillätekeminen. Kun ei muutakaan osaa...

      Poista
  16. On kyllä ihan mielettömän upea luomus sulta! Toiset vaan osaa nähdä rumuuden alta sen potentiaalin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäköhän lokerikon entinen omistaja tuumais kun näkis nyt :)

      Poista
  17. Moi Astialiisa! Missä sä säilytät niitä kaikkia lautasia??? Mä ihan haaviauki selasin ja selasin kuvia, että eikö nää lopu ikinä??? Et haluis muutamia vihreitä Arabian 24h:sia...ois tarjolla, haha ;DD

    Mä kyl aina haluisin kans kauheesti uusia sarjoja keräillä, mut oon yrittänyt pitää itteni kurissa. Enemmänkin mukeja ja kuppeja on tuppaantunut meille kerääntymään sekailainen seurakunta... Ja gg:n lautasia haluisin kyl kans ehdottomasti viel, hihi..

    Ihana toi lokerikko, ton oisin kyllä ottanut mäkin talteen, tosi kiva tuunaus ja just huippu lastenhuoneeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne astiat on keittiön kaapissa ja olkkarin vitriinissä. No eikö ookkin ihan sikana, ja tää hullu haluu lisää. Hullu mikä hullu..
      GG:t on niin järkyttävän ihania. Ja hintasia :)

      Poista
  18. Nyt mä oon kyl kade ;) Tollasta lokerikkoa oon metsästänyt jo pitkän tovin! Tuli ihana, ihana, ihana! Raikas ja kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta, aiemmin etin lokerikkoa ja sen huutiksesta löysinkin, mutta ne postikulut on niin törkeitä. Sehän se on että toisen romu, toisen aarre.

      Poista
  19. Oon viettäny tovin jos toisenkin blogissas :) ..saikkupäivänä on aikaa vihdoin tähänkin.
    Ihan parhautta tämmönen postaus ..tä kun vietti viikonlopun koluten mitä erilaisempia jätelavoja :D Käyppä kurkkaamassa mun löytöjä ;)

    Ihan huippulöytö tuo lokerikko ja upea tuunaus!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitza, kiva kun joku näistä mun rävellyksistä innostuu..Pitää tullakkin visiitille sun "luo".

      Poista
  20. AIVAN ihana tuli. :) Mahtava dyykkaus + tuunaus.

    VastaaPoista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...