9.1.2012

Kirjaimia ja rahi

Tuli pidettyä harvinainen tauko ja hiljaisuus.
Kukaan ei tee tekemättömiä projekteja puolestani on se kumma.

Nyt sain itseäni niskasta kiinni ja naputtelin uuden projektin seinälle kiinni.






Kirjainhulluna en voinut vastustaa Elloksen alelaarin kiusausta. Nää on niin mun näköiset, kiiltävää metallia ♡.
Samaisesta alesta löytyi kunnon rahi reilulla 7 eurolla! Tämä on kätevä, saa nämä leluroinat ainakin hetkeksi pois silmistä sekä tämä kestää myös istumista. Loistava!!!



On tullut ostettua aleista vähän sitä sun tätä, hyi mua. Paketteja odotellessa.

6 kommenttia:

  1. Tommonen joku rahi olis kiva täälläkin!

    Tykkään kans kirjaimista ja kylteistä ja teksteistä..just eilen ruuvasin parit uudet kyltit seinälle..heh..kyllä meillä ei pääse eksymään ku on hyvät opasteet joka huoneeseen. ;)

    VastaaPoista
  2. Hieno raha ja käytännöllinenkin vielä, eli ei turha ostos...☺

    VastaaPoista
  3. En oo ostanu alesta mitään tänä vuonna! Päätin ettei yhtään lisää tavaraa, ennen kuin kaikki ylimääräinen on kadotettu nurkista lojumasta. Facebookissa on mm. astioita myynnissä ihan älyttömästi.. ja vois melkein tälle päivää naputella niitä tuonne Eskuriinkin

    VastaaPoista
  4. Kiva rahi ja kivat kirjaimet! :) Mä tykkään tosta sun seinästä kovasti, ihan Hyypiön näköinen kokonaisuus! <3 <3
    Mulla on muuten Lego-boksien metsästys menossa, valkoisena tietty! *hih* ;)
    Verkkokauppa.comissa ja Huutonetissä niitä näyttäisi olevan, mutta toimitusaika on tosi pitkä... =D

    VastaaPoista
  5. Hei tollanen rahi olisi just hyvä mun eteiseen! :) Kylläpä saa olla tiukkana ettei lähde viime hetken aleostoksille netin syövereihin! :)

    VastaaPoista
  6. Mä oon ensimmäistä kertaa elämässäni ollut ostamatta jotain alemyynneistä, hyi minua :D alkaa tulla jo vierotusoireita...

    Ihana seinä!:)

    VastaaPoista

Hyypiö tykkää kovasti kommenteista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...